Valikko

Asiakastyytyväisyysmittauksia eri toimipaikoilla

Kerro mielipiteesi!

Kaupunki tekee asiakastyytyväisyysmittauksia toiminnan jatkuvan kehittämisen tueksi. Nyt käynnistyy neljän kuukauden mittainen mielipiteiden keräys kaupungintalolla, avoimessa perhetoiminnassa ja terveyspalveluissa asioiville. Kysymykset koskevat tyytyväisyyttä toimipaikan palveluun.

Näissä paikoissa voi asioinnin yhteydessä kätevästi vastata muutamaan kysymykseen aulatiloissa olevilla tableteilla tai omalla älypuhelimella toimipaikoissa esillä olevan QR-koodin avulla.

Vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti.  Kysely toteutetaan yhteistyössä EPSI Ratingin kanssa, joka tekee myös vuotuista riippumatonta kuntavertailua.

Vastaa kyselyyn verkossa: Asiakastyytyväisyyskysely

Voit vastata myös älypuhelimella tämän QR koodin kautta:
qr asiakaskysely